Dyson DC52 Animal Turbine grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC52 Animal Turbine grijs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Saartje2404 09-09-2015

Ideaal toestel als je huisdieren hebt. Vooral het extra borsteltje om de zetel te stofzuigen!
Niet goedkoop, maar zeker zijn centen waard.

theokees 24-07-2015

Aan de zuigkracht van deze Dyson DC52 Animal Turbine ontsnapt geen stofje. Hij is degelijk en betrouwbaar, robuust en toch sierlijk.
Dyson DC52 Animal Turbine houdt je huis stofschoon, want met het stof in de stofkamer van deze Dyson zijn de kamers van je huis stofvrij.
En bovendien, de reine lucht, die deze stofzuiger je laat ademen, is een verademing.

SilenceDelerium 23-07-2015

Onze tweede Dyson....bestaat er een betere? Ik denk het niet!
Ze zijn niet de goedkoopste, maar ze zijn hun geld waard.

hendrcp 23-07-2015

De beste stofzuiger dat ik ooit al gekocht heb. Zuigkracht 10/10. En dit blijft ook zo na een paar maanden.
Ik was namelijk sceptisch over hun producten maar ik kan uit ervaring bevestigen dat het zijn geld waard is!
Vervaardigd uit zeer sterke materialen.

Een aanrader!!!!!

Rudy Marthus 03-06-2015

Très très efficace...facile d'emploi et les poils de mon chat sont maintenant aspiré. Important moi qui suit allergique! Les accessoires reçus d'origine sont tous très utiles et d'autres sont disponibles à l'achat. Surtout n'hésitez pas cet achat en vaut pour son argent, sa qualité, ses performances...

paulaversluys 13-05-2015

Prima stofzuiger met grote zuigkracht. Vervanger van een vorige Dyson, die bij alleenwonende zoon (met harige hond!) heel goed werk verricht.

olivierdeneef 12-05-2015

Mijn echtgenote is allergisch aan stof. We hebben al reeds wat andere merken geprobeerd maar toch kom je altijd bij Dyson. De DC52 is zeer krachtig en gebruiksvriendelijk, je moet maar eens uw matras stofzuigen, u zal verschieten!

Voor mij het echte minpunt, is de reiniging van de collector. Echt moeilijk om al het stof eruit te halen.

Fenmet 12-05-2015

Mijn eerste Dyson. Nooit geen andere meer. Wat een zuigkracht. Met de extra mondstukken is de Dyson optimaal in gebruik. Niet te zwaar om te dragen. Minpunt: hij produceert wel wat geluid.

den donk 12-05-2015

fantastische stofzuiger met een futuristische look. Je zou heet stofzuigen bijna leuk vinden. Iedere keer weer ben ik erg onder de indruk van wat deze geweldenaar presteert. De hoeveelheid hondenharen en ook stof die hij van de vloeren en vloerkleden weet te halen is fantastisch. Dat heb ik bij geen enkele andere stofzuiger zo ervaren. Hij is wel wat luidruchtiger, maar dat neem ik graag op de koop toe. Minpuntje is het schoonmaken van de opvangbak zelf, vooral achtergebleven stof is wat lastig te verwijderen zonder het opnieuw te verspreiden. Ik gebruik daarvoor mijn oude stofzuiger, dat gaat het snelst en eenvoudigst.
Maar dat mag de pret niet drukken, het gezegde "het kost wat maar dan heb je ook wat" is zeker van toepassing op deze kanjer.

den donk 12-05-2015

Je schrijft je review omdat je een email ontvangt van Dyson:

Hartelijk dank voor de aankoop van uw DC52 stofzuiger en uw registratie op onze website.
Binnen 3 weken ontvangt u de gratis Dyson Allergie Kit met daarin 3 Dyson accessoires: een matrasborstel, een zachte afstofborstel en een flexibele kierenzuiger.

Wij zijn erg benieuwd naar uw bevindingen van uw nieuwe Dyson en vragen u hierbij om deze ervaring te delen middels een review.

Via onderstaande links komt u terecht op de website van Kieskeurig.nl of Beslist.nl en kunt u direct een review plaatsen:

En vervolgens, een paar uur later, krijg je dit mailtje:

Excuses voor het ongemak, maar er is wat verkeerds gegaan bij onze eerdere mailing op de dag.
Deze Allergy Kit Actie is alleen geldig voor consumenten die hun Dyson DC52 hebben aangeschaft na 01-04-2015.
Als u uw DC52 voor dit datum heeft aangeschaft kunt u mijn vorige mail negeren.

En mijn aanschaf was van voor die datum.

Hele slechte reclame, meneer Dyson!

den donk 12-05-2015

Deze review schreef ik nav een email die vanochtend binnenkwam.

En een paar uur later kwam dit mailtje er overheen:

En ik kocht de mijne eind februari....

Een hele slechte aktie, meneer Dyson!

den donk 13-05-2015

Eerlijk is eerlijk. Vandaag kwam er een mailtje binnen dat de toegezegde allergy kit alsnog zal worden toegezonden.
Uiteindelijk dus een sportieve afwikkeling van een gemaakte fout.
Petje af en bedankt, meneer Dyson!